Doprava a platba
Na našem e-shopu www.solarnielektrarny.cz je možno objednávat zboží nonstop. Všechny položky nabízíme jako zboží, bez služeb jako je projekce, vyřizování dotací nebo montáž.
Prodej a dopravu zajišťujeme pro území České republiky a Slovenska.
Přepočet na EUR je podle aktuálního kurzu ČNB.
Doprava
Ceny dopravy zboží
Cena za dopravu zboží na Vámi určené místo závisí na celkovém množství (hmotnost a objem) a kategorii produktu.
Přesnou cenu za dopravu Vámi objednaného zboží Vám zkalkulujeme po přijetí Vaší objednávky.
Způsob dopravy:
Nabízíme základní způsoby dopravy:
- Doprava zboží dopravní společností
Pro zákazníky v České republice a na Slovensku doručujeme kusové zásilky dopravní společností TOPTRANS.
Velkoobjemové a paletové zásilky doručujeme buď dopravní společností TOPTRANS nebo dalšími dopravními společnostmi z České republiky. Kontejnerové zásilky se snažíme vykrývat také dopravními společnostmi z České republiky.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození během přepravy. Při převzetí zboží je zákazník povinen překontrolovat neporušenost obalů, v případě poškození obalů či dalšího zjevného poškození zboží sepsat s dopravcem reklamační protokol.
- OSOBNÍ ODBĚR
Vybrané zboží (a v určitém množství) je možno převzít přímo ve výdejním místě firmy na adrese Cukrovarská 230/1, Praha 9-Čakovice, 196 00 v pracovní dny mezi 9.00 – 17.00 hodin a to po avízu, že zboží je připravené k vyzvednutí. Vyzvednutí zboží v ostatní časy a dny pouze po předchozí domluvě.
Platba
Možnosti platby
Při objednávání zboží v našem e-shopu je možno vybrat jednu z následujících možností platby. Některé možnosti jsou určeny pouze pro jeden ze způsobů dopravy.
- Platba na dobírku
Zboží uhradíte až ve chvíli, kdy jej převezmete od přepravce. Platba na dobírku je možná hotově (do povolené výše), u některých dopravců i kartou (snažíme se využívat dopravce, kteří umí obě varianty). Přesný termín dodání Vám sdělí dopravce Toptrans, v případě větších zásilek bude termín domluven před odesláním zboží k Vám. Ke zboží samozřejmě zašleme daňový doklad (jsme plátci DPH). Platba na dobírku není možná u osobního odběru.
- Bankovním převodem
Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo:
Pro zákazníky z České republiky – platba v Kč
Číslo účtu Kč: 123-5027890237/0100
Pro zákazníky ze Slovenska, případně zákazníky, kteří chtějí platit v EUR:
EUR: IBAN CZ12 0100 0001 2351 7753 0237
SWIFT KOMB CZ PP
Po přijetí Vaší objednávky Vám systémem zasláno potvrzení přijetí objednávky a v případě platby bankovním převodem budou zaslány ze systému údaje pro platbu. Při nákupu na firmu Vám v pracovní den po Vaší objednávce zašleme zálohovou fakturu. Při platbě převodem použijte, prosím, číslo objednávky jako variabilní symbol.
Po přijetí Vaší platby na náš účet zboží nejpozději do 2 pracovních dnů vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
V případě osobního odběru zboží je možná úhrada pouze předem nebo platební kartou.
- Platební kartou
Jedná se o úhradu předem při objednání zboží. Přijímáme běžné typy platebních karet: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron.
K odesílanému zboží bude přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
Za platbu platební kartou neúčtujeme žádné poplatky.
Poskytovatel platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Zásilka
Zboží je důkladně zabaleno a pojištěno proti poškození.
Dodací lhůta
Dodací lhůty jsou upřesněny u jednotlivých položek a denně aktualizovány. Položky, které jsou skladem, expedujeme nebo připravujeme k osobnímu odběru v nejbližší pracovní den po objednání. U položek, které nejsou skladem, Vás informujeme o možném termínu dodání.
V den odesílání zásilky zasíláme e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na dopravce. Dopravní společnost bude mít k dispozici kontakt – Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na uvedené adrese a operativním domluvení přesného času dodání. Pokud Vás dopravce (Toptrans) nezastihne, ponechá zásilku uloženou na nejbližším depu.
Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase, který si s pracovníky zásilkové služby domluvíte a který máte u nás objednán. Případné speciální možnosti doručení (večerní nebo pouze dopolední jsou za příplatek a je nutno je objednat před odesíláním zboží). Toto druhé – základní - doručení je zdarma. Možno je také (u TOPTRANSU) zboží odebrat na jejich depu.
Pokud nastane situace, že v avizovaný den není zboží dopravcem dodáno, případně nedostanete ani avízo o uložení zásilky do depa, máte od nás informace pro sledování zásilky, případně se můžete informovat přímo u dopravce a určitě informovat nás o tom, že zboží nebylo doručováno. Termín dodání zboží potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí náš sklad a je tedy závazný. Nepřevezme-li kupující zboží z důvodu ležícího na jeho straně (např. zruší objednávku v ve chvíli, kdy je zboží již na cestě k němu, není bezdůvodně přítomen při převzetí zboží on ani kupujícím určená osoba, není v okamžiku převzetí schopen uhradit dobírku), nese kupující náklady na zbytečnou dopravu zboží nebo náklady na opakované dodání zboží, případně na dopravu zboží z depa dopravce zpět odesílateli.
UPOZORNĚNÍ!
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu a předchozího upozornění. Na uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v dbě uzavření objednávky.
Převzetí zásilky
V případě viditelného poškození obalu zboží sepište s řidičem reklamační protokol. Doporučujeme sepsání protokolu i v případě, že na první pohled jde pouze o poškození obalu, ale obsah je rozbitný (fotovoltaický panel, displej střídače atd). O celé situaci nás informujte na prodej@solarnielektrarny.cz .
V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení..
V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Reklamované zboží odvezeme zdarma v dohodnutý termín na reklamaci. Následně je po opravě na naše náklady doručíme zpět na Vaši adresu. Při reklamaci je nutné postupovat podle reklamačního řádu.